Betaling en levering

Betaling bestellen

U kunt uw bestelling betalen met iDeal, Visa, Visa Debit, MasterCard, Amex en PayPal.

Andere betalingsopties die beschikbaar zijn bij het afrekenen (afhankelijk van uw locatie) zijn: ApplyPay, AmazonPay, Giropay, Bancontact, EPS, P25 en Multibanco.
Alle prijzen worden berekend in euro (EUR)

Levering van bestellingen

Nederland: Bestellingen boven 39€: GRATIS VERZENDING
Nederland: Bestellingen onder de 39€:… 3,99€
Europese landen: 3,99 €
Internationale landen: vanaf 7,99 € (berekend bij het afrekenen)
Verzendkosten zijn niet van toepassing op de minimale bestelvereiste.

Aflevertijd

Nederland: 2 tot 5 werkdagen
Nederland: 2 tot 5 werkdagen
Internationaal: 7 tot 12 werkdagen
Voor producten die op voorraad zijn. Producten met langere levertijden worden geadviseerd op de productpagina. We hebben betaling nodig voordat de bestelling wordt verzonden.

Bezorgmethoden en tracking

Bestellingen worden bezorgd door DHL en GLS.

Ons magazijn is gevestigd in Nederland

Zodra uw bestelling is bevestigd, sturen we u een bevestigingsmail met uw bestelnummer. U kunt inloggen op ‘Mijn account’ en de verzendstatus van uw bestelling controleren met het bestelnummer.
We sturen u een trackingnummer per e-mail nadat uw bestelling is verzonden, zodat u deze kunt volgen op de website van de koerier (afhankelijk van de koeriersdienst). Het trackingnummer is mogelijk pas actief nadat de koerier de trackingstatus heeft bijgewerkt.

Houd er rekening mee dat Conceive Plus niet verzendt op feestdagen.

Onbestelbare pakketten

Soms worden bestellingen onbestelbaar aan ons teruggestuurd omdat ze worden geweigerd, niet worden opgeëist of het afleveradres onjuist is. Als dit gebeurt, kunt u het pakket opnieuw laten verzenden. Als u de bestelling niet meer nodig heeft, krijgt u de waarde van de artikelen terug, minus eventuele kosten die de vervoerder heeft gemaakt om het pakket naar ons terug te sturen. Verzendkosten worden niet terugbetaald. We zullen u vragen 5 € administratiekosten te betalen om uw geretourneerde bestelling opnieuw te verzenden vanwege een onjuist adres.

Niet thuis om uw levering te ontvangen

Als het pakket wordt afgeleverd en u bent er niet om het in ontvangst te nemen, kan er een kaart worden achtergelaten waarin u wordt gevraagd het pakket op te halen bij uw plaatselijke postkantoor. U heeft de mogelijkheid om een ​​verzendadres in te voeren zodat uw bestelling op uw werkadres wordt afgeleverd.

Internationale bestellingen

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele verzendingen die kunnen worden beïnvloed door de douane, natuurlijke gebeurtenissen, transportstakingen of vertragingen, noch enige extra kosten, douane of kosten zodra het pakket Europa heeft verlaten. Als u niet tevreden bent met de levering van uw bestelling, neem dan eerst contact op met het transportbedrijf.

Douanekosten

Helaas hebben we geen controle over de inklaring en extra kosten die worden toegepast op internationale bestellingen bij binnenkomst in het land buiten Europa en deze kosten moeten door de klant worden betaald.

Privacy en discrete verpakking

We respecteren uw privacy en verzenden discreet. Bestellingen worden verpakt in standaard bruine dozen of standaardverpakkingen van de rederij zonder vermelding van de inhoud. We streven ernaar om u de beste producten en het hoogste serviceniveau te bieden.

Probleem met je bestelling?

Uw tevredenheid is onze prioriteit, dus als u uw bestelling in een beschadigde of defecte staat heeft ontvangen, vul dan dit formulier in om contact met ons op te nemen, zodat we het voor u kunnen regelen.
Ontbrekende bestellingen
Het niet leveren van bestellingen moet binnen 14 dagen na ontvangst van de verzending worden gemeld aan [email protected] Buiten de limiet van 14 dagen kunnen we geen claims accepteren als er geen levering is.

Ontbrekende of verkeerde items

In het zeer onwaarschijnlijke geval dat er artikelen ontbreken in uw bestelling, of u een verkeerd artikel heeft ontvangen, dient u dit binnen drie dagen (3) aan ons door te geven.

Verkoopvoorwaarden

Wij verwerken uw bestelling in overeenstemming met onze algemene voorwaarden en hebben uw toestemming hiervoor nodig bij het bevestigen van uw bestelling.